Olen jakanut ajatuksiani milloin mistäkin syvällisestä ja vähemmän syvällisestä Lydden mielestä -blogini kautta. Olen pysynyt hyvin anonyyminä ja kasvottomana sekä itseni suhteen että niiden henkilöiden, joista olen kertonut. Nyt kuitenkin paljastan itsestäni hitusen enemmän - ulkoinen minä! Totuus on että olen hyvinkin pinnallinen ihminen - kun pinnalta katsoo.

Tulen kirjoittamaan käsitöistä, lähinnä neulomisesta. Opin neulomaan viime lokakuussa kaverin opettamana, ja siitä lähtien kiinnostukseni on vain kasvanut. Haluan oppia myös ompelemaan vaatteita; en ole tähän mennessä osannut muuta tehdä kuin yhden mekon. On myös paljon asioita, joita haluan kokeilla; haarukkavirkkaus, huovutus, korujen tekeminen, langan värjääminen, paperin tekeminen, kankaanpainanta - tosin monia näistä olen jo tehnytkin. Mutta haluan tehdä paremmin!

Myös vaatteista tulen kirjoittamaan. Löydöistä, ajatuksista, mieltymyksistä, ideoista, haaveista, kankaista... Olen nuori nainen ja olen vasta etsimässä tyyliäni, joten kirjavaa tulee olemaan. Haluan kierrellä ja löytää itselleni kivoja vaatteita ja asusteita - yleensä onnistun löytämään niitä vain poikaystävälleni.

Harrastan myös ruoanlaittoa kun ehdin. Kasvissyöjänä sitä usein pistää enemmän merkille mitä suuhunsa pistää, mutta tykkään tosiaan laittaa ruokaa ja leipoa. Uusien reseptien ja ideoien kokeileminen on aina yhtä hauskaa. Mainitakkoon että olen improvisoinut vegelasagnenkin ilman porkkanaa, juustoa, maitoa ja tomaattikastiketta - enkä ole koskaan tehnyt mitään yhtä hyvää.

Saatan myös postata valokuvaonnistumisia ja piirrustuksia - kunhan saisin piirrustuspöydän ostettua... 

Katsotaan mitä tulee, toivottavasti kestää :)